Zakres obowiązków: Obsługa klientów w organizacji transportów, Budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych, Kontrola procesów spedycyjnych. Wymagania: Min. 1 rok doświadczenia w spedycji/transportach, Znajomość sektora transportowego, Mile widziana...
NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH
Dyrektor Agencji
W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy...
Lider Zespołu Sprzedaży
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć...
Konsultant Finansowy
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie...
Spedytor Drogowy
Poszukujemy osób na stanowisko Spedytora Drogowego, do naszych istniejących już oddziałów we Wrocławiu, Starachowicach, Żorach i Piasecznie, a także jesteśmy otwarci na osoby z innych lokalizacji, z myślą o utworzeniu biur spedycji w innych miastach....
Rekruter
Publikacja ogłoszeń, Pozyskiwanie odpowiednich kandydatów z różnych źródeł, Prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnych, Przekazywanie kontaktu do zainteresowanych kandydatów Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania...
Pracownik biurowy
Ogólne prace biurowe, porządkowanie dokumentów, utrzymywanie porządku, dostarczanie rzeczy eksploatacyjnych, prowadzenie spisu zapasów magazynowych części biurowych, odbieranie telefonów do firmy, umawianie spotkań, oraz inne zadania które zleci...
Technik administracji w wydziale geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami
Zgodny z przedłożonym programem stażu przez Organizatora tj. Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2 Kontakt: 77 44 01 757, e-mail: kadry@opwiatstrzelecki.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Technik administracji w wydziale finansowym
Zgodny z przedłożonym programem stażu przez Organizatora tj. Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2 Kontakt: 77 44 01 757, e-mail: kadry@opwiatstrzelecki.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Sprzedawca
obsługa klientów i kasy fiskalnej , przyjmowanie , metkowanie i wykladanie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Technik prac biurowych
wg wniosku Wymagania inne:
Pracownik produkcji
czynności związane z produkcją mięsa i wyrobów mięsnych1.Rozbiór tuszek kurczaka: oddzielenie skrzydeł, nóg, filetów i innych części.2.Pakowanie gotowych produktów3.Mieszanie farszów do produkcji parówek i hamburgerów4.Napełnianie...
Kierowca samochodu ciężarowego
PRZEWÓZ ZBOŻA W OBRĘBIE 100 KM Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Doradca / Doradczyni Techniczno – Handlowy/a ds. Domieszek do Betonu
Główne zadania Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy;...
Specjalista ds. IT
Opis stanowiska Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP,...
Agent Nieruchomości
Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe , dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem...