. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe w kontroli jakości lub w pracy produkcyjnej.
Praca: Referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
· praca o charakterze administracyjno-biurowym,
· zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
· praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
· warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: podjazdy dla osób z niepełnosprawnością ruchową, drzwi wejściowe rozsuwane automatycznie, winda oraz możliwość zapewnienia asysty osobom niepełnosprawnym przez pracowników izby, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem: 77 454 00 67 do 70 lub 77 440 32 38, toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych na parterze,
· brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
· oświetlenie naturalne i sztuczne,
· brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.
Zakres zadań
- komunikuje i edukuje osoby zaangażowane o procesie adaptacji/wdrożenia pracowników/funkcjonariuszy oraz zasadach przebiegu służby przygotowawczej, nadzoruje przebieg służby przygotowawczej oraz adaptacji/wdrożenia pracowników/funkcjonariuszy,
- informuje pracowników/funkcjonariuszy oraz kadrę kierowniczą wszystkich szczebli o rozpoczęciu procesu badania satysfakcji, operacyjnie nadzoruje przebieg badania w jednostce oraz podejmuje działania zmierzające do dotrzymania wyznaczonych terminów, wspiera merytorycznie pracowników/funkcjonariuszy w procesie badania – odpowiada na pytania i wątpliwości,
- dokonuje analizy wyników badania satysfakcji w jednostce w kontekście budowania pożądanego wizerunku pracodawcy oraz motywacji, przygotowuje komunikaty nt. wyników badania i publikuje je w przyjętych kanałach komunikacji, przygotowuje materiały komunikacyjne dla kadry kierowniczej,
- monitoruje jakość komunikacji kierowanej przez kadrę kierowniczą jednostki dla pracowników/funkcjonariuszy, opracowuje lokalny kalendarz komunikacji, przygotowuje i realizuje komunikację z poziomu jednostki zgodnie z kalendarzem,
- planuje, opracowuje i realizuje komunikację dotyczącą wartości organizacji i jej zasad etycznych, przygotowuje materiały komunikacyjne dla kadry kierowniczej, koordynuje pracę Komisji ds. Zapobiegania Zjawiskom Niepożądanym, planuje i realizuje działania w zakresie przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym,
- komunikuje i promuje wydarzenia wewnętrzne i integracyjne, doradza w zakresie wykorzystania narzędzi i kanałów komunikacji w działaniach związanych z budowaniem wizerunku jednostki na rynku pracy,
- udziela odpowiedzi na skargi i roszczenia pracowników/funkcjonariuszy, prowadzi od strony formalnej proces negocjacji z Partnerem Społecznym,
- dokonuje pomiaru oraz oceny efektywności lokalnych działań Zarządzania Zasobami Ludzkimi z zakresu adaptacji/służby przygotowawczej oraz komunikacji wewnętrznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość prawa pracy i przepisów regulujących działalność Związków Zawodowych, znajomość aktów normatywnych obowiązujących w KAS
- Znajomość narzędzi i zasad budowania komunikacji wewnętrznej oraz narzędzi badania opinii/satysfakcji
- Znajomość narzędzi adaptacji pracowników/funkcjonariuszy
- Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office lub Open Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
- zdolności analityczne,
- kreatywność,
- asertywność oraz umiejętność przekonywania,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość języka obcego (udokumentowana certyfikatem).