Praca: Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Krajowej

STEGU Spółka z o.o. lider w sektorze dekoracyjno – budowlanym, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Krajowej
Miejsce pracy: Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy:
  • wykształcenia min. średniego,
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość obsługi programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Zakres obowiązków:
  • obsługa klienta krajowego i zagranicznego,
  • przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień,
  • sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów,
  • współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień,
  • współpraca z partnerami logistycznymi, bieżąca identyfikacja etapów realizacji zamówień,
  • archiwizacja dokumentów sprzedażowych,
  • wykonywanie czynności administracyjna – biurowych.
Oferujemy:
  • możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej,
  • współpracę na podstawie umowy o pracę,
  • pakiet szkoleń wdrożeniowych,
  • pakiet socjalny: dodatki urlopowe i świąteczne, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • miłą atmosferę, gdzie razem tworzymy całość, a każdy może być sobą i dzielić się z innymi swoją wiedzą, doświadczeniem, pomysłami czy pasjami.


NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht -...

Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...

Technik Farmaceutyczny

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu...