Czym będziesz się zajmować? Profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca), Odpowiadaniem na pytania Klientów, Udzielaniem informacji Klientom, Doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów, Obsługą...
Praca: Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży E-Commerce
STEGU Spółka z o.o. lider w sektorze dekoracyjno – budowlanym, w związku
z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata do pracy na stanowisko:
- wykształcenia min. średniego
- doświadczenia na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta
- znajomości obsługi Pakietu Office (Word, Excel, Outlook)
- umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i umiejętności podejmowania trafnych decyzji
- kreatywności i zaangażowania
- umiejętności pracy w zespole i pracy pod presją
- przyjmowanie i indywidualne rozpatrywanie zwrotów i reklamacji
- nadzór nad zrealizowanymi zamówieniami
- kontakt z klientem poprzez e-mail, telefon oraz panel sprzedażowy
- ścisła współpraca z działem e-commerce i magazynem
- doradztwo w zakresie ofertowanych produktów
- nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- wspieranie zespołu w działaniach sprzedażowych i marketingowych
- możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i szkolenia, nie tylko produktowego
- możliwość zdobycia nowych doświadczeń