Praca: Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0103
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentów, doradztwo, realizacja usług na rzecz klientów, przestrzeganie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, przestrzeganie procedur, regulaminów i standardów wewnętrznych, obsługa klienta, inne prace zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: filipiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

znajomość języka filipińskiego na poziomie co najmniej podstawowym

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu



NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Magazynier – Operator wózka

Kluczowe zadania: Nadzór nad rozładunkami i sprawdzanie ich zgodności z dokumentami Kontrolę odbieranego produktu pod względem ilościowym i jakościowym Przygotowywanie dokumentów magazynowych i przepływu towarów Kompletacja i pakowanie zamówień...

Kierownik Robót - branża drogowa (m/k)

Twoje przyszłe zadania: planowanie, organizacja i kontrola realizacji robót - elementów betonowych na kontraktach w całej Polsce - elementy wykonywane metodą ślizgową przy wykorzystaniu dedykowanej do tego maszyny oraz brygady (zasoby Budimex),​ prowadzenie...

Asystent / Asystentka Dyrektora

Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji...