Praca: Koordynator ds. Obsługi Rynku Łotewskiego

Koordynator ds. Obsługi Rynku Łotewskiego
Miejsce pracy: Opole
PRACA ZDALNA
 
Czym będziesz się zajmować?
  • analiza zachowań konsumenckich, śledzenie trendów na danym rynku i przekazywanie informacji zwrotnej do działu Marketingu,
  • współpraca z Działem Marketingu spółki - współudział w tworzeniu i przeprowadzaniu kampanii reklamowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi na rynku łotewskim,
  • współpraca z partnerami biznesowymi na Łotwie (banki, firmy kurierskie etc.),
  • opracowywanie i rozwój procedur i procesów w oparciu o obowiązujące na rynku łotewskim aspekty prawne,
  • tłumaczenie treści udostępnianych na stronie internetowej dedykowanej dla rynku łotewskiego (z języka polskiego na łotewski) oraz innych tekstów,
  • obsługa mediów społecznościowych i serwisów opiniotwórczych,
  • budowa, a następnie zarządzanie i koordynowanie prac podległego zespołu pracowniczego (DOK),
  • bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
  • budowanie silnych ambasadorów marki wśród członków zespołu,
  • współuczestniczenie w procesach rekrutacyjnych,
  • monitorowanie i egzekwowanie realizacji wskaźników KPI,
  • wyjaśnianie trudnych, wymagających spraw klienckich,
  • wykonywaniem innych bieżących zadań.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • biegłej znajomości języka łotewskiego (poziom min. C1),
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętności zarządzania zespołem (minimum roczne doświadczenie na stanowisku lidera/ koordynatora),
  • znajomości kultury i obowiązujących trendów na rynku łotewskim,
  • dobrej znajomości obowiązujących zasad ortografii i gramatyki języka łotewskiego,
  • umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym (obsługa wielokanałowa: telefon, e-mail, chat),
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • zdolność do podejmowania odpowiedzialnych decyzji,
  • w przypadku pracy poza siedzibą firmy - gotowość do pobytu szkoleniowego w Zielonej Górze przez ok. 15 dni roboczych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki pracownicze
  • korzystne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zajęcia z języka angielskiego
  • przyjazna atmosfera
  • praca pełna wyzwań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

2D Graphics Designer (Digital Painting)

Osoba zatrudniona na stanowisku Grafik 2D będzie współodpowiedzialna za opracowanie koncepcji wizualizacji gier na podstawie przedstawionych założeń projektowych od etapu początkowych szkiców do etapu ostatnich szlifów produktu końcowego. Oczekiwane...

Account Manager

Współpraca z Klientem Biznesowym (segment SME/SOHO). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Internetu, ICT, IoT, energii . Opieka oraz wspieranie terminowego dostarczania produktów i usług przypisanym klientom,...

SPC Export Sales Representative

OPIS STANOWISKA: Budowanie i rozwój sieci sprzedaży produktów SPC na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii w oparciu o współpracę z partnerami handlowymi; Analiza rynku i bieżące monitorowanie działań konkurencji; Organizacja spotkań, przygotowywanie...

Executive Asisstant

YOUR TASKS: Assisting the CEO with daily administrative duties and a broad variety of administrative tasks including managing an active calendar of appointments; arranging complex and detailed travel plans, itineraries and agendas; Ensuring efficient and professional...