pon. - pt. 7-15 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa oprogramowania MS WORD Uprawnienia: Podstawowa obsługa komputera Uprawnienia: Obsługa oprogramowania MS EXCEL Wymagania inne:
Praca: Starszy referent
Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind
i podjazdów).
Zakres zadań
- Przyjmuje, rejestruje, przekazuje i wysyła korespondencję jawną oraz prowadzi dokumentację z tym związaną (dzienniki korespondencyjne, rejestry) oraz prowadzi spisy spraw zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji.
- Prowadzi dokumentację dotyczącą spraw personalnych, ewidencję pieczęci, stempli służbowych oraz zapotrzebowanie materiałowo-biurowe w wydziale.
- Prowadzi ewidencję, kompletuje, aktualizuje i dokonuje okresowej okresowej inwentaryzacji przepisów resortowych znajdujących się na stanie wydziału.
- Realizuje zadania wynikające z "Polityki bezpieczeństwa" podsystemu Kadra "SWOP" oraz "Instrukcji zarządzania podsystemu KADRA" przetwarzającym dane osobowe oraz prowadzi ewidencję czasu pracy.
- Ewidencjonuje wszelkie rejestry prowadzone w wydziale.
- Przygotowuje korespondencję w formie elektronicznej zgodnie z potrzebami wydziału.
- Przygotowuje dokumentację przeznaczoną do złożenia w archiwum lub brakowania zgodnie z przepisami o archiwizacji w Policji.
- Rozlicza się sukcesywnie i terminowo z posiadanych dokumentów służbowych, w okresach półrocznych sporządza wykazy spraw niezałatwionych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Biegła obsługa komputera.
- Znajomość programów komputerowych Office (Word, Excel, Access) oraz obsługi urządzeń biurowych.
- Kandydat nie posiada służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Dobra znajomość obsługi kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej oraz znajomość przepisów o archiwizacji.
- Systematyczność, samodzielność, terminoswość, rzetelność, kreatywność, odpowiedzialność, praca w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazu informacji.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
- Planowanie i organizacja pracy na własnym stanowisku.
- Umiejętność redagowania pism i wysoka kultura osobista.