pon - pt od 6:00-8:00 do 14:00-16:00 (ruchomy czas pracy) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Podstawowa obsługa oprogramowania Office, Internetu, kserokopiarki, drukarek, faksu i sprzetu biurowego Wymagania inne: Ogólny...
Praca: Starszy referent
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno - biurowa;
- praca przed monitorem ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała;
- praca w godzinach 7:30 - 15:30;
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
- miejsce pracy znajduje się w budynku nr 1 - obecnie niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (ciągi komunikacyjne obejmują schody, przy wejściach do niektórych pomieszczeń występują progi, w budynku brak odpowiednio dostosowanej toalety);
- praca związana z bezpośrednią obsługą gości i interesantów.
Zakres zadań
- przedstawia Komendantowi Placówki korespondencję i przekazuje ją zgodnie z dekretacją;
- sporządza rozkaz dzienny oraz wykonuje pisma, wnioski i inne dokumenty wskazane przez przełożonego;
- wprowadza dane do aplikacji "Delegacje" oraz prowadzi rejestr wydanych poleceń wyjazdu służbowego i wypisuje delegacje służbowe;
- realizuje czynności związane z wytwarzaniem kopii, odpisów, wyciągów i wypisów z dokumentów oraz wykonuje niezbędne czynności kancelaryjne;
- współdziała z komórkami organizacyjnymi placówki i oddziału w zakresie sporządzania, przyjmowania i przesyłania dokumentów;
- obsługuje interesantów i gości przybyłych do Komendanta Placówki kształtując pozytywny wizerunek placówki oraz prowadzi terminarz spotkań i planowanych przedsięwzięć Komendanta placówki;
- prowadzi elektroniczną ewidencję czasu służby kadry kierowniczej oraz sporządza roczne karty ewidencji obecności funkcjonariuszy placówki. Prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników zatrudnionych w placówce;
- prowadzi urządzenia ewidencyjne oraz inną dokumentację, również w ramach systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i pakietu biurowego MS Office;
- znajomość podstawowych przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i danych osobowych oraz przepisów z zakresu ewidencji czasu pracy;
- komunikatywność;
- umiejętność stosowania przyjętych form korespondencji;
- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz przetwarzania danych osobowych;
- umiejętność pracy w programie Power Point.