Zadania: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych, Negocjacje, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych oraz procesowanie umów w systemach, Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa, Monitorowanie...
Praca: Specjalista ds. sprzedaży
Tensoft Sp. z o.o. jest producentem systemu AdAS dedykowanego samorządom (urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe). Przedsiębiorstwo jest częścią grupy kapitałowej Tensoft obsługującej sektor Administracji Publicznej. Prowadzimy działalność o zasięgu ogólnopolskim. Nasze oddziały mieszczą się w Opolu, Gdańsku, Bydgoszczy i Lublinie.
Firma działa w ramach zintegrowanego systemu zarządzania zgodnego z ISO 9001:2015 i ISO 27001:2022.
- Kontakty telefoniczne i osobiste z obecnymi i nowym Klientami
- Przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych, ocena potencjału zakupowego Klienta
- Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami
- Realizacja celów sprzedażowych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi
- Analiza konkurencji i przygotowywanie strategii sprzedażowej
- Projektowanie nowych funkcji i produktów
- Obszar sprzedaży: Cała Polska
- Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania lub usług dla sektora administracji publicznej lub rządowej
- Wykształcenie minimum średnie zakończone zdanym egzaminem maturalnym
- Prawo jazdy kat. B,
- Biegła znajomość: Word, Excel
- Zamiłowanie do wystąpień publicznych i negocjacji biznesowych
- Znajomość branży IT
- Znajomość narzędzi sprzedażowych
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Przyjazną i otwartą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne