- czynności związane z obslugą klienta, fakturowanie, kompletowanie dokumentów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Obsługa komputera,...
Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim;
- Odpowiadanie na zapytania klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową, telefoniczną oraz za pośrednictwem platform internetowych;
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów;
- Aktualizacja danych klientów oraz utrzymywanie wysokiego standardu obsługi;
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia efektywnego przepływu informacji i realizacji zadań;
- Przestrzeganie procedur firmy;
- Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B2);
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, w szczególności Excela.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Bogaty pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe, itp.).
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Pracę w nowoczesnym biurze z dostępem do najnowocześniejszych technologii.