Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...
Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
- Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów.
- Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi.
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego poprawiania doświadczeń klientów.
- Wykazywanie entuzjazmu i ciepła w rozmowach, by klient czuł indywidualne podejście.
- Używanie wiedzy do rozwiązywania technicznych problemów.
- Gotowość do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Zainteresowanie IT i rozwiązywaniami technicznymi mile widziane.
- Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2.
- Precyzja i skupienie na rozwiązaniach.
- Gotowość do ciągłej nauki i adaptacji do nowych narzędzi i procesów.
- Doświadczenie w pracy z klientami premium lub markami luksusowymi.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Znajomość systemów CRM.
- Pracę dla renomowanej marki luksusowej znanej z jakości i satysfakcji klientów.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet korzyści, w tym system świadczeń socjalnych, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
- Płatne szkolenia i ciągłe możliwości nauki.
- Wydarzenia team buildingowe.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.