Praca: Referent

Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 152690

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca o charakterze administracyjno – biurowym,
  • zagrożenie korupcją,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • stanowisko wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
  • oświetlenie sztuczne i naturalne,
  • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy,
  • budynek trzypiętrowy wyposażony w windę,
  • toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze,
  • do budynku wchodzi się wprost z chodnika,
  • dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępne są wszystkie pomieszczenia
    i kondygnacje budynku
  • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym.

Zakres zadań

  • prowadzi rachunkowość Izby Administracji Skarbowej jako jednostki budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu otrzymania rzetelnych danych o sytuacji finansowej jednostki, a w szczególności: kompletuje dokumenty stanowiące dowody księgowe w terminie zapewniającym bieżące prowadzenie ksiąg; dekretowanie dowodów księgowych dotyczące wydatków i dochodów jednostki budżetowej, ZFŚS oraz sum depozytowych; bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przyjętymi w jednostce zasadami w zakresie syntetyki, subsyntetyki, analityki w układzie tradycyjnym i zadaniowym; miesięczne uzgadnianie kont księgowych w celu sporządzenia sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań,
  • dokonuje rozliczeń finansowych, a w szczególności codzienną obsługę systemu NBE, przygotowuje polecenia przelewów w celu zapewnienia terminowej zapłaty zobowiązań oraz oblicza i terminowo odprowadza pobrane dochody budżetowe na centralny rachunek budżetu państwa w celu zapewnienia zgodnego z przepisami prawa wykonywania zadań
  • sporządza sprawozdania wymagane Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym ( RB BZI) oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych ( RB Z, RB N) oraz przygotowuje niezbędną dokumentację/załączniki i sporządza Bilans jednostki za dany rok. Sporządza niezbędne dodatkowe informacje i analiz oraz sprawozdania do GUS

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość stosownych do stanowiska pracy przepisów prawa materialnego i proceduralnego, w tym: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, w szczególności w zakresie rachunkowości budżetowej
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office lub Open Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • zdolności analityczne
  • kreatywność
  • asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • umiejętność pracy pod presją czasu


NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Pracownik Produkcji - bez doświadczenia

Zakres obowiązków: Odbieranie gotowych toreb papierowych z maszyn i pakowanie ich w pudełka (waga 5-25 kg). Drukowanie i naklejanie etykiet oraz przygotowanie rolek papieru do wysyłki. Paletyzacja produktów i dbanie o czystość na stanowisku pracy. Kontrola...

Ślusarz

zakres obowiązków zgodny z zajmowanym stanowiskiem Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: doświadczenie Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: uprawnienia na wózek widlowy mile widziane Wymagania inne:

Kierowca

Przygotowanie i prowadzenie ciągnika, nadzór nad ładunkiem, prowadzenie dokumentacji, przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. Uprawnienia: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C + E Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: A1 -...