Praca: Referent

Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 154572

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca o charakterze administracyjno – biurowym,
  • zagrożenie korupcją,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • obsługa monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • stanowisko wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
  • oświetlenie sztuczne i naturalne,
  • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy,
  • budynek trzypiętrowy wyposażony w windę,
  • toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze,
  • do budynku wchodzi się wprost z chodnika,
  • dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępne są wszystkie pomieszczenia
    i kondygnacje budynku
  • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym.

Szczegółowe informacje dotyczące miejsca wykonywania pracy dostępne jest na stronie internetowej:


Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo - Dostępność - Izba Administracji Skarbowej w Opolu (kas.gov.pl)

Zakres zadań

  • Prowadzi bieżącą kontrolę finansową dokumentów księgowych polegającej w szczególności na: a) kompletowaniu dokumentów stanowiących dowody księgowe w terminie zapewniającym terminowe regulowania zobowiązań, b) kontroli uznania operacji pod względem merytorycznym przez właściwych rzeczowo pracowników, c) sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, d) rzetelnym opisywaniu dokumentów księgowych (część, dział, rozdział, paragraf) zgodnie z klasyfikacją budżetową, e) wyjaśnianiu nieprawidłowości w dokumentach księgowych z pracownikami Izby i Urzędów f) informowaniu bezpośredniego przełożonego o występujących nieprawidłowościach formalno-rachunkowych dokumentów, nierzetelnych dokumentach oraz dokumentach zawierających nielegalne operacje gospodarcze
  • Opracowuje i realizuje plan finansowy Izby w układzie tradycyjnym i zadaniowym oraz dokonuje bieżącej analizy budżetowej w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu rzetelnego monitorowania wykorzystania środków przydzielonych z budżetu i innych środków będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Opolu. Dokonuje koniecznych zmian w planie finansowym wydatków. Obsługa Systemu TREZOR, tj. Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa w zakresie sporządzania w obowiązujących terminach m.in.: zapotrzebowań na środki budżetowe i ich aktualizacji, planowania na poziomie dysponenta trzeciego stopnia, przygotowywania i przekazywania wniosków o decyzje budżetowe, wniosków o modyfikację harmonogramu i innych. Obsługa Systemu ZEFIR 2 na poziomie dysponenta trzeciego stopnia w zakresie: planowania i sprawozdawczości.
  • Opracowuje sprawozdania i analizy z zakresu planowania i finansowania jednostki budżetowej, Wykonywanie zadań wierzyciela w zakresie windykacji należności pieniężnych Izby Administracji Skarbowej w Opolu mających charakter cywilnoprawny.
  • Wykonuje się czynności związanie z rozliczaniem środków w ramach projektów UE, kompletuje dokumentację oraz sporządza sprawozdania i zestawienia do kontroli projektów przez uprawnione instytucje, przekazywane do Ministerstwa Finansów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy biurowej (dot. stanowiska starszego referenta) oraz 6 miesięcy w administracji publicznej (dot. stanowiska samodzielnego referenta)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Kierownik działu żywienia

kierowanie i nadzór nad realizacją zadań działu żywienia, sporządzanie grafików czasu pracy dla pracowników kuchni, przygotowywanie jadłospisu dekadowego, dbanie o prawidłowy stan higieniczno-sanitarny kuchni, pomieszczeń pomocniczych i sprzętu oraz...

Pracownik biurowy

Obsługa sekretariatu: odbieranie i wysyłanie poczty, odbieranie telefonów, e-maili, sporządzanie pism. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole Wymagania inne: biegła obsługa komputera,...