Praca: Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

Ogłoszenie numer: 10351478, z dnia 2025-10-11

Klient portalu Praca.pl

Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
  • Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich.
  • Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.

Wymagania

  • Komunikatywność, samodzielność w organizacji pracy, motywacja do rozwoju.
  • Działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
  • Minimum średnie wykształcenie, niekaralność.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.

Oferujemy

  • System prowizyjny z dodatkowymi premiami i nagrodami.
  • Elastyczność pracy oraz wsparcie poprzez indywidualny plan rozwoju.
  • Narzędzia diagnostyczne kompetencji, dostęp do szkoleń i materiałów wspierających rozwój.
  • Możliwość pracy hybrydowej, elastyczny czas pracy, benefity takie jak zniżki, pakiet szkoleń, wyjazdy nagrodowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Sprzedawca Artykułów Wyposażenia Wnętrz (m/k)

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji. Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta;...

Pomocnik Operatora

Obowiązki: Zabezpieczenie dostępności materiałów eksploatacyjnych do produkcji Dozowanie odpowiednich materiałów eksploatacyjnych zgodnie z wytycznymi w instrukcjach technologicznych Ustawianie i kontrola prawidłowych parametrów pracy maszyn i urządzeń...

Specjalista ds. e-commerce

Możliwość pracy z każdego miejsca w kraju Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów (Customer Experience) w sklepie internetowym, analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback...