Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych....
Praca: Pracownik Działu Reklamacji
Ogłoszenie numer: 9813256, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Opis stanowiska
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
- wprowadzanie danych reklamacyjnych do systemu i zamykanie spraw po decyzji
- nadzór nad terminowością realizacji reklamacji przez dostawców
- przygotowywanie oraz wysyłka decyzji reklamacyjnych i procedowanie odwołań
- kontrola i wyjaśnianie potrąceń oraz rozliczanie faktur reklamacyjnych
- współpraca z dostawcami towarów handlowych i działem sprzedaży
- monitoring terminowości dostaw i udział w inwentaryzacjach
- sporządzanie raportów i analiz reklamacyjnych
Wymagania
- minimum rok doświadczenia na stanowisku związanym z reklamacjami lub obsługą klienta
- dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i umiejętność pracy zespołowej
- komunikatywność i nastawienie na rozwiązywanie problemów
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Oferujemy
- umowę o pracę w międzynarodowej korporacji lidera branży
- atrakcyjny system nagród miesięcznych i dodatek za frekwencję
- opiekę mentora podczas onboardingu i program rozwoju wewnętrznego
- udział w specjalistycznych szkoleniach finansowanych przez pracodawcę
- program poleceń pracowniczych
- dofinansowanie do żłobka/przedszkola i karta na basen