Praca: Pracownik Działu Obsługi Klienta

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów
  • Współpraca z różnymi działami firmy
  • Raportowanie często zgłaszanych problemów
  • Wsparcie techniczne
Wymagania:
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność obsługi komputera
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Pakiet benefitów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Specjalista działu obsługi klienta inwestycyjnego

Obsługa klienta inwestycyjnego; Rozwiązywanie skomplikowanych spraw i niezgodności w istniejących portfoliach klienta; Współpraca z klientem oraz różnymi partnerami takimi jak banki i brokerzy. Nadzór nad działem księgowości zlokalizowanym w Indiach....

Pomoc kuchenna

zgodnie z zakresem obowiązków Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Malarz elementów drewnianych

Malowanie elementów drewnianych drzwi i okien. Wykonywanie prac fizycznych na terenie zakładu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:

Magazynier

- przyjęcie towaru na magazyn z dostawą- wydawanie towaru z magazynu na salon sprzedaży obsługa programów RFID- sprawdzanie towar, inwentaryzacja magazynu- segregacja, układanie, metkowanie towaru- prace porządkowe zaplecza i całego salonu Wymagania...