Praca: Podinspektor w wydziale funduszy i mienia powiatu

STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU
Podinspektor w wydziale funduszy i mienia powiatu
Miejsce pracy: Kluczbork
Numer: StPr/25/0463
OBOWIĄZKI:
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych, stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,- udzielanie zamówień publicznych,- ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia Powiatu,- prowadzenie rejestru mienia Powiatu,- przygotowanie decyzji o ustanowieniu trwałego zarządu,- przygotowanie projektów uchwał Rady i Zarządu w sprawach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatu,- rozliczanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,- prowadzenie dla projektów niezbędnych działań promocyjnych oraz innych działań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa, partnerami społecznymi, podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

- co najmniej roczny staż pracy,- obywatelstwo polskie,- nieposzlakowana opinia,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów: Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności:- ustawy o samorządzie powiatowym,- ustawy prawo zamówień publicznych,- ustawy o gospodarce nieruchomościami,- ustawy o finansach publicznych,- Kodeks postępowania administracyjnego Znajomość zagadnień z zakresu wnioskowania, realizacji i rozliczania projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków UE. Doświadczenie w zakresie wykonywania zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, gospodarką nieruchomościami lub pozyskiwaniem środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem. Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy. umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office.

Miejsce pracy:

Kluczbork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku



NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Ustawiacz

Zadania na stanowisku: Wykonywanie i kierowanie manewrami na bocznicy i przyległej stacji kolejowej. Wymagania: Świadectwa kwalifikacyjnego na stanowisko ustawiacza; Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zawodu; Gotowość do pracy zmianowej, samodzielność,...

Kierowca C+E

Twój zakres obowiązków: Możliwość podjęcia pracy w jednym z systemów: Krótkie trasy do 200 km w jedną stronę (codzienny powrót do domu, system 2-zmianowy) Realizacja zleceń transportowych na terenie całej Polsk i (weekendy w domu) Nasze wymagania:...

Specjalista ds. Kontroli Księgowej

kontrola dokumentów księgowych pod kątem poprawności i zgodności z przepisami VAT, inicjowanie elektronicznego obiegu dokumentów, korygowanie błędów w dowodach księgowych. wykształcenie wyższe (mile widziani również studenci ostatniego roku),...