Praca: Księgowy

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Księgowy
Miejsce pracy: Grodków
Numer: StPr/25/0135
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z prawem podatkowym oraz zasadami rachunkowości Kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów księgowych Przygotowywanie przelewów bankowych oraz księgowanie wyciągów bankowych Rozliczanie wydatków pracowniczych z kart kredytowych. Bieżąca analiza sald kont księgowych oraz rozrachunków z kontrahentami Prowadzenie księgowości sald należności oraz gotówki. Udział w procesie zamknięcia miesiąca/ roku oraz przygotowaniu sprawozdań finansowych Skuteczna komunikacja i koordynacja działań z klientami w zakresie terminowości płatności za należności Spółki. Współpraca z jednostkami w Grupie w zakresie potwierdzenia obrotów i sald. Aktywne uczestniczenie w rozliczeniu podatku VAT i CIT Przygotowywanie deklaracji PEFRON, INTRASTAT,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie na stanowisku
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera i Internetu
Uprawnienia: dokładność, odpowiedzialność


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : praktyczna oraz teoretyczna znajomość rachunkowości i przepisów podatkowych,[Umiejętność 1] : mile widziana znajomość obsługi rewizor, subiekt

Miejsce pracy:

Grodków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 15 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu



NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Konsultant ds. Sprzedaży

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Doradca handlowy ds. Rozwiązań Telekomunikacyjnych

Twoje główne zadania będą obejmować: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych Negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa posprzedażowa Monitorowanie rynku oraz praca z przydzielonym portfelem...

Agent Nieruchomości

Wymagania: Gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej. Samodzielność, dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista. Zaangażowanie i chęć rozwoju. Doświadczenie w branży i znajomość języka angielskiego będą dodatkowymi atutami.