Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków...
Praca: Inspektor
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kluczbork
Ogłoszenie o naborze Nr 156156
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym – praca z dokumentami.
- Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
- Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, elektryczne urządzenia biurowe, telefon oraz meble biurowe.
- Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu.
- Siedziba Komendy Powiatowej PSP znajduje się w Kluczborku, przy ulicy Krakusa 1 i jest budynkiem dwukondygnacyjnym. Budynki nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind i podjazdów).
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z dofinansowaniem jednostek OSP na terenie powiatu poprzez analizę potrzeb, przygotowywanie umów i koordynację procesu pozyskiwania dofinansowań za pomocą systemu obsługi dofinansowań.
- Dokonuje zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych i regulacji wewnętrznych.
- Inicjuje i podejmuje działania na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego.
- Prowadzi sprawy dotyczące ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.
- Prowadzi obsługę transportową komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
- Prowadzi gospodarkę częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi.
- Nadzoruje i analizuje prawidłowość prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozlicza zużycie paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
- Organizuje przeglądy, naprawy oraz konserwacje samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Ogólna znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych.
- Znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office.
- Inne umiejętności: sumienność, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, a także planowania i organizowania pracy, postawa etyczna, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania informacją.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość zagadnień z zakresu struktury i organizacji ochrony przeciwpożarowej.
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze gospodarki samochodowej.