Praca: Dyrektor Agencji

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Dyrektor Agencji
Miejsce pracy: Opole
Twoje główne zadania:
  • Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. 
  • Tworzenie własnego biznesu.
  • Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży.
  • Aktywne budowanie portfela klientow.
  • Realizacja strategii sprzedażowych.
  • Rozwój umiejętności produktowych i sprzedażowych.
  • Wsparcie i rozwój współpracowników, dbanie o ciągły rozwój zawodowy zespołu.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie.
  • Doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołem sprzedaży (mile widziane w branży ubezpieczeniowej)
  • Gotowość do pracy na własnej działalności.
Pracodawca oferuje:
  • System benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • System szkoleń i awansów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...

Operator Rębaka

Miejsce pracy: Strzelce Opolskie (woj. opolskie) Obowiązki: Produkcja zrębków z drewna okrągłego Dbałość o stan noży i ich dostępność Wymiana noży na rębaku Dbałość o stan techniczny ostrzalni Dbanie o stan techniczny rębaka wraz z transporterami...

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht -...

Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...