Praca: Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych

Firma m-PLAY jest Autoryzowanym Partnerem sieci komórkowej Play z 20 letnim doświadczeniem w branży B2B.

Jesteśmy Zespołem specjalizującym się w sprzedaży i doradztwie szeroko pojętych usług telekomunikacyjnych typu Voice, ICT, IoT oraz cybersecurity.

Poszukujemy osób w każdym województwie do grupy ekspertów wspierających firmy w cyfrowej transformacji.

Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych – Pracuj dla Autoryzowanego Partnera Sieci PLAY
Miejsce pracy: Opole
Twoje zadania:
  • Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych
  • Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta
  • Prowadzenie prezentacji produktowych oraz udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanego sprzętu
Wymagania
  • Doświadczenie w sprzedaży dla klientów biznesowych
  • Znajomość trendów rynkowych oraz technologii telekomunikacyjnych typu Voice i teleinformatycznych ICT
  • Silne umiejętności negocjacyjne i handlowe
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność
Oferujemy
  • Umowę o współpracy B2B
  • Pracę zdalną
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Szkolenia branżowe, produktowe i sprzedażowe
  • Duże możliwości rozwoju
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Młodszy specjalista ds. biurowych z j. niemieckim

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w...

Praktykant / Praktykantka w obszarze Energetyki w Orange

Poznasz najnowsze urządzenia telekomunikacyjne, systemy zasilania i klimatyzacji stosowane w sieci Orange. Zrozumiesz, jak działa sieć telekomunikacyjna, jak jest zarządzana i nadzorowana. Zdobędziesz praktyczne umiejętności: będziesz uczestniczyć w...

Oficer Bezpieczeństwa Informacji

Kluczowe działania: nadzorowanie wdrażania i utrzymania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie ze standardami C/IT oraz opcjonalnie ISO 27001: 2013 integracja bezpieczeństwa informacji z procesami operacyjnymi, projektowanie, monitorowanie i...

Specjalista ds. Relacji z Klientem Korporacyjnym

Doradztwo i sprzedaż kompleksowych rozwiązań w obszarach: telekomunikacja, ICT, IoT i cybersecurity. Zarządzanie własnym portfelem klientów korporacyjnych i sektora publicznego, monitorowanie oraz reagowanie na ich potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji....