Praca: Pracownik działu księgowości (m/k)

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

 

Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik działu księgowości (m/k)
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: KSI/OPO/0519
Obowiązki:
  • ścisła współpraca z kierownikiem działu,
  • sporządzanie różnego rodzaju raportów, zestawień,
  • stosowanie się do poleceń przełożonego.
Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości,
  • wykształcenie ekonomiczne,
  • znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie na terenie Opola,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • 3/4 etatu.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.
APLIKUJ TERAZ

NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Doradca ds. Nieruchomości

Systematyczne pozyskiwanie nieruchomości w oparciu o umowy na wyłącznośćUtrzymywanie profesjonalnych relacji z klientamiOrganizacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomościRealizacja celów sprzedażowychWspółpraca z zespołem i...

Specjalista ds. likwidacji szkód

Zakres obowiązków:kompleksowa obsługa klienta w serwisie firmy,kosztorysowanie,współpraca z warsztatem,kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi.Oczekiwania naszego Klienta:mile widziane doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w serwisie samochodowym...

Specjalista ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych

 Zapewniamy jeden z najlepszych pakietów korzyści:Stały dochód podstawowy plus jeden z najkorzystniejszych systemów premiowych na rynku (bez limitu)Bogaty pakiet benefitów pozapłacowychKartę paliwową, laptop, telefon komórkowy, drukarkęWsparcie...

Asystent w Dziale IT

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za prawidłowe funkcjonowanie biura Działu IT. Do głównych obowiązków należeć będą:Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, w tym faktur i umów;Obsługa poczty wychodzącej i...