Praca: Księgowy

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Księgowy
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/21/0733
OBOWIĄZKI:
księgowanie faktur zakupowych; księgowanie faktur sprzedaży; księgowanie wyciągów bankowych; uzgadnianie rejestrów VAT; rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; sporządzanie informacji, sprawozdań, korespondencji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS); sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne; dodatkowe prace wykonywane na potrzeby działu księgowości.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości (samodzielny ksiegowy)
Uprawnienia: administracja biurowa i kadry*
Uprawnienia: Prowadzenie ksiąg rachunkowych

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu



NAJNOWSZE OFERTY PRACY W OPOLU I OKOLICACH

Pracownik Sklepu

Twoja rola w naszej organizacji Jako Pracownik Sklepu zapewniasz naszym klientom przyjazną obsługę w zadbanym i utrzymanym w porządku sklepie, zarówno w trakcie robienia zakupów jak i podczas obsługi kasowej. Twój zakres obowiązków odpowiadanie na...

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Widzisz te benefity i szeroko się uśmiechasz: Szkolenia rozwojowe Jasno określoną ścieżkę kariery Konkursy, które pozwolą Ci zwiedzić świat i zwiększyć dochody Wsparcie menedżera oraz zespołu Dochód oparty o wysoką część stałą oraz atrakcyjny...

Przedstawiciel Ubezpieczeniowy Premium

Widzisz te benefity i szeroko się uśmiechasz: Szkolenia rozwojowe Jasno określoną ścieżkę kariery Konkursy, które pozwolą Ci zwiedzić świat i zwiększyć dochody Wsparcie menedżera oraz zespołu Dochód oparty o wysoką część stałą oraz atrakcyjny...

Kierownik kontraktów

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Przygotowanie i nadzór nad realizacją prowadzonych przez przedsiębiorstwo projektów (budów) Udział w pozyskiwaniu podwykonawców oraz planowanie własnych zasobów ludzkich do realizacji projektu Przygotowanie...